Random-Hero Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Hei, Nylig kjøpt meg en Volvo s60 med orginal HU-603 spiller i. Skal bytte den ut med en 2DIN spiller utpå nyåret, men hadde vært greit med litt bedre lyd nå, og i og med at jeg har subber, forsterker og alt av ledninger liggende, tenkte jeg å bruke en slik omformer hvor man putter høyttalerkabel inn, og får rca ut. Men, det er ikke noe remote ut fra denne spilleren, så lurer på hva som er greieste måte å få skrudd forsterkeren av og på? Har vurdert å hente strøm fra tenninga, men har ikke så lyst til å begynne å styre med de kablene der, litt redd for å ødelegge noe.. Vil det funke å ta en kabel fra +12 til remote på forsterkeren med en bryter mellom? Den vil ikke stå å tappe batteriet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Kjøp adapter MED remote innebygget ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Spilleren din har 2 linjeutganger originalt. Har du ikkje original forsterker til anlegget ditt, so er det berre å bruke dei. Hugs å koble ifra batteriet ved all bilstereokobling. Når batteriet skal tilkobles skal tenningen være på 2. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Natten Skrevet November 30, 2012 Rapporter Share Skrevet November 30, 2012 som sagt, kjøp adapter med remote (som skrur seg på når den merker signal.) Eller så kan du fint kjøre på 12v med bryter eller koble deg på baklys eller lignende. (selvom det kanskje ikke er heeelt optimalt :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg