spidy Skrevet November 23, 2012 Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 heisann. lurte på hvor stor bensintank som står i Mercedes-Benz E-Klasse 2.3 1997.. ie: de modellene der. :).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Brisner Skrevet November 24, 2012 Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 Jeg tror jeg har kommet fram til at tanken på min E240 T må være 60+10 liter. Undres om sedanen er 70+10 liter. Enkleste måten er å fylle ei 5 liters kanne, kjører bilen helt tom, helle på de 5, og fylle full tank :D Da får du eksakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 24, 2012 Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 mercedes pleier å ha større tank som mulig ekstrautstyr, så det kan variere etter hva bilen er kjøpt med. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg