Evelen Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Hei. kjøpte meg en honda civic 2001 mod i dag. Ser det ikke er noen som helst aux på forsiden, så enten må jeg: - Ta ut CD-spilleren for å finne eventuell aux på baksiden eller: - Ta ut CD-spilleren og sette inn en ny. Spørsmålet er: Hvordan gjør jeg egentlig dette? Vedlagt bilde av samme konsoll, (men jeg har orginal spiller, merket type "B" i instruksjonsboken) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Du må sikkert ha en form for utløser verktøy for å få ut orginalspilleren, så hør med en honda-forhandler du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Kjøpte den av en honda forhandler, får vel ringe og høre om dem vet det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg