Taad Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Hei! Satte på nye vindusviskere på min 8E for noen uker siden, etter at di gamle har bråket i, ja, alt for mange måneder. Men disse bråket like mye, altså, virker som di hopper bortover ruta. Med det første tenkte jeg at di kanskje måtte "gå seg litt inn", men dem har ikke blitt noe bedre fra dag 1. Kan det være noe med armene eller noe slikt? Noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Er bilen produsert før 06.2003? Jeg hadde også dette problemet når jeg hadde B6, så jeg byttet til nye typen viskerarmer og visker så gikk viskerene sømløst over ruta :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taad Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Er en 2006 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Da har du den aero viskere allerede. Kjenn om gummien er hard. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Vindusvisker skal ha riktig vinkel mot frontruta. Dvs være helt rett på. Mulig du må "vri til" armen litt. Hender folk kjører viskere litt hardt i snø og is, og da kan en "bøye" armen litt. Dette er kun et tips fra meg, likevel det er ikke sikkert at det er løsningen. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg