YvenGutt Skrevet November 18, 2012 Rapporter Share Skrevet November 18, 2012 Har satt inn ny lås i bakdør, men får ikke wire som skal festes til dørhåndtaket ut gjennom sporet. Tror jeg må demontere dørhåndtaket på utsiden for å få ut denne wire'n - men får ikke demontert dørhåndtaket. Noen som har tips eller lenke til en "bruksanvisning". Har slitt med dette i hele kveld, og søkt diverse forum - men står fast! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Om det er sidedør bak, Se litt nede på sidene her: Octavia 1 - Replacing Door Latch Microswitch - Skoda Octavia I - BRISKODA.net - The Skoda Forum and Community (Bildene er Octavia, men er nesten helt lik Golf4) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YvenGutt Skrevet November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Om det er sidedør bak,Se litt nede på sidene her: Octavia 1 - Replacing Door Latch Microswitch - Skoda Octavia I - BRISKODA.net - The Skoda Forum and Community (Bildene er Octavia, men er nesten helt lik Golf4) -- Om det hadde vært framdøren så hadde tråden du linket til vært perfekt, men på bakdøren kan man ikke ta av delen der låsen sitter på fremdøren. Det er tilsvarende del på håndtaket bak som jeg sliter med å få av, og som jeg tror må av for å få dratt ut wire'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 (endret) Jeg mener det er samme løsning på dørene foran og bak (i hvert fall er det det på Octavia), hvor det bare er nødvendig å løsne den torx-skruen i dørkarmen og trekke ut den delen bak selve håndtaket. Om dette ikke stemmer, kan du kanskje legge ved et bilde som viser problemet ? -- Endret November 19, 2012 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg