Gå til innhold

Nytt bilstereo av merke Blaupunkt! (-02 Polo)

Ranger emnet


Hsae39

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en 02- vw polo med et noenlunde gammel Blaupunkt spiller som jeg nå tenkte å bytte ut. Denne spilleren fulgte bilen da jeg kjøpte den for ikke så lenge siden, og spilleren er helt lik som på bildet: [ATTACH]34818[/ATTACH] - og nå trenger jeg en ny Blaupunkt spiller for å gjøre koblingen minst mulig avansert! Men hvordan er det å bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er DAB? dette er ikke lett ass...

 

digital audio broadcasting, veldig god lyd på radio. Digital lyd, Mer info på skjermen som hvilken sang som spilles osv osv. Pioneer X6500DAB kan du også forandre på fargene. MANGE farger å velge mellom. Ingen problem å finne lik farge som instrumentet har

 

Men da må du opp med en DAB antenne. Det følger med spilleren, men du må forvente litt montering.

Er en antenne du må lime til ruta.

Endret av Thoka85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil ha spiller med grei lyd + signaler på radioen i årene som kommer så burde du gå for Pioneer x6500DAB. Pioneer spilleren har også AUX og USB i front.

 

Alle spillere er like lett å koble til. Så velg Pioneer X6500DAB, og drop å koble til DAB antenna om du ikke vil ha DAB. Du har forsatt vanlig FM radio, og alt det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil ha spiller med grei lyd + signaler på radioen i årene som kommer så burde du gå for Pioneer x6500DAB. Pioneer spilleren har også AUX og USB i front.

 

Alle spillere er like lett å koble til. Så velg Pioneer X6500DAB, og drop å koble til DAB antenna om du ikke vil ha DAB. Du har forsatt vanlig FM radio, og alt det andre

 

Men er det noe poeng å kjøpe DAB om jeg ikke kobler til DAB antenna? Hva er forskjellen på denne Pioneer CD radio med DAB Bilxtra til kr. 1699, kontra

 

denne Kenwood CD radio Bilxtra til 1099 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilleren du har nå, har isokoblinger, så nesten alle spillere på markedet er plug`n play... Hvis du ikke hører på radio så trenger du ikke dab, og hvis du kun skal bruke den til de orginale høyttalerene og ikke skal inn med forsterker osv med tiden, så holder denne lenge: Komplett.no - Pioneer bilstereo DEH-150MP

 

Ok, tror du den spilleren gir like god lyd som den jeg har nå`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår