jenssenher Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 jeg føler min a3 bruker litt for mye bensin, blandet kjøring så er den over literen,, er dette for mye? byttet luftfilter for å håpe dette hjalp! hmm? hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenssenher Skrevet November 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 1.6,,, 1998 mod glemte jeg å skrive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Ja, det er mye, men om det stort sett er kjøring på kald motor så er det mer normalt. Om ikke, feil på temperaturgiver til ECU eller defekt lambdasonde? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenssenher Skrevet November 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 ecu? hva ennet kan hjelpe til med å forminske forbruket? olje? .. osv?=S=S=S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 ECU er motorstyringen, altså elektronikkdelen. Om giver til den sier at motor er kald så vil den få bensin deretter. Noen oljer kan kanskje redusere bensinforbruket i mikroskopisk grad, dog ikke målbart. Som sagt, sjekk temp-giver til ECU og lambdasonden. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg