jimmen Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Hei! Jeg har feil farge på panseret mitt allerede på omegan, og vurderer og legge carbon film på panser og tak.. Noen som kan photoshoppe dette for meg og for all del, gi meg kritikk om hva dere mener! Dette er vell og merke fra jeg kjøpte bilen :) Det jeg ønsker photoshoppet med carbon er Panser, A stolper og taket.. Jim. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonols Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Lagde dette tidligere i matt svart, carbon blir i samme gata :) Siter Opel Omega 2.5TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Oij dævven, det ble mye bedre en va jeg trodde! :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg