Ruzle Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Okey jeg trenger litt hjelp. Jeg har fått på felger (215/40 17"). Problemet er at hjulbuene skraper inntil felgen når det kommer dumpler.. Er det mye stress å få de litt utover.. hva kan jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Går utifra du mener dekket subber nedi - og ikke felgen....men du må nok en ting : Valse. ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Ja, men hva gjør jeg egentlig da? skal ned på verkstedet i morra... men så lurer jeg på hvor lang tid det tar? hva skjer når man valser noe lissom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Ja mente seff dekket hehe er trøtt her se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Snakk med Powerzone, Ole! De tar 500,- pr. hjulbue tror jeg.. Tar ikke så lang tid. Det de gjør er å feste valsa til der felgen er skrudd til, også er det en rulle de presser hjulbuen forsiktig utover.. Tar man for mye, vil lakken sprekke! Men som oftest holder det å ta den kanten som bygger litt inn på hjulbuen. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 ;) derja herlig! Men nå har det seg sånn at det var innbrudd i bilen min i natt da.. ruta knust anlegget vekk.. :( 2 gangen det så dritt lei jeg nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Bytta til 205/40 17 jeg ;) Subber ikke så mye nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Ikke så mye :s ? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hehe ikke så mye nei.. =) bare når det er fete kvinnfolk i baksetet hihi ;) la i noe gummi klosser fra biltema også bare for å være på den sikre siden.. ;) faens møk det greiene der asso.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Det var kanten som subba på min vectra, Så jeg dro fram hammern og denga løs... og vips så subba det ikke lenger:D Senka 40mm og med 215-40-17. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Bare å ta dremelen/liten vinkelsliper og kappe bort litt av den kanten som stikker innover i skjermbua. Men husk på å ha på noe antirust etterpå. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 det beste er faktisk å kappe det vekk istedet for å valse. da ungår du strekk i metallet, sprekk i lakken og at du får skeive hjulbuer fordi skjermen flexxer under valsinga. men som sagt. smør på med antirust, lakker så tectyl.... beskytt det så godt som mulig Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Tror faktisk jeg skal høre på det tipset der.. For det er faktisk den stygge kanten innover som gjør at den subber.. Kan jeg fjerne de klossene jeg la i fjørene og da ;) hihi Slipper til og med å ha med lette 14issjenter :) wohoww nesten som kinderegg det her jo ;) Takk for fine tips & trix !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg