Toyota HI LUX Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Lurer på og kjøpe en Nissan Navara Le 2,5dci 2007 er det noen som vet noe om svakheter på disse bilene feks: automat girkassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osten Skrevet November 11, 2012 Rapporter Share Skrevet November 11, 2012 Heisann.. Er på min tredje D40 Navara nå, men ikke noen av de har hatt automat så kan ikke si noe om det. - Det jeg kikker etter på alle jeg har kjøpt er alltid rust på taket, akkurat ved starten av frontruta. Har lakka opp taket på 2 av 3 biler! - Prøvekjør den på motorvei og hør etter ulelyder i driverket når du gir gass! Hadde en pinjong som var dårlig på den siste min! Prøvekjørte den aldri da jeg handlet den i forretning så hadde garanti. Nissan satt inn feil pinjong og endte med at jeg fikk 2 nye difrensialer hehe. Kosta de 66 lapper. - Når du sitter inne i bilen med dørene lukket så dytt hard på dørene og se om kupelyset i bilen slår seg på. Det er en eller annen sensor i døra som jeg måtte bytte på den første min og var ganske dyr. Fikk den heldigvis på reklamasjon hos Nissan da bilen var under 5 år. - Hjullagerene/ navene er ganske dyre på disse her, måtte bytte det ene framme på min 2 D40, tor det kosta rundt 7 lapper på Nissan + jobb, men disse får en myemye billigere fra statene! Bare å huske på å bestille til 4wd da det er mye 2wd der borte! Dette er vel det jeg har hatt av problemer de siste 3 åra med disse bilene her, om det er noe som går igjen vet jeg ikke, men dette hadde iallefall jeg sjekket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota HI LUX Skrevet November 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2012 Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg