NoxRy Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Hei. Har for tiden en A3 Quattro med ett KW senkesett (Vet ikke akkurat hvilket) Men jeg syns det er litt FOR stivt for min smak, og i tillegg kunne jeg tenkt meg muligheten til å justere høyden etter sommer/vinterføre. Så da blir spørsmålet hva som kommer til og funke best? Har tenkt på bl.a Vmaxx , TA, Fk og ett AP sett. Har lest litt rundt på forumet og ser at det er en del forskjellige meninger, men jeg ser etter ett sett som ikke koster over 6k (forhåpentligvis ikke så mye over ihvertfall), er litt mykere enn KW fjærene, og det bør helst ikke ruste. Noen med noe godt tips? Mvh. NoxRy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoxRy Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Noen som har erfaring med D2 Racing RS coilover ? Eller tilsvarende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Jeg brukte TA på gamle bilen. Stivere enn originale, men mykt nok til å bruke det uten å få vondt i hele kroppen :) Skal ha TA på den nye bilen å :) Men setter det ikke på før til våren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg