Mr.Stream Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 På lørdag fikk jeg mitt første møte med en splitter ny M3csl. kongebil!! BILDER!!!!! Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Det er så syyykt fet bil! En liten ting bare; Hvordan vil den bilen være til vanlig bruk i forhold til en vanlig M3? Med tanke på bakseter og bagasjerom osv...... Litt teit spm. men.... :D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Bra bilder, men bilen skulle vært vaska så hadde det vært mye bedre Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Det har seg slik at han nettopp hadde henta den på østlandet og var på vei hjem. Kilometeren på telleren er fra han hentet den til jeg traff ham. Og han har fått ditechbehandlet? den. Kan visst ikke vaske den på 14 dager. Baksetene og bagasjerommet i denne er samme som i en vanlig coupe. Og framsetene var dritgode. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Skal den brukes hele året el....?? Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Nei. Han har en E36 318is som vinterbil og en Camaro som kosebil nr.2. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 utrolig fet bil det der :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Mr.Stream Det har seg slik at han nettopp hadde henta den på østlandet og var på vei hjem. Kilometeren på telleren er fra han hentet den til jeg traff ham. Og han har fått ditechbehandlet? den. Kan visst ikke vaske den på 14 dager. Baksetene og bagasjerommet i denne er samme som i en vanlig coupe. Og framsetene var dritgode. Alt som Stig skriver her stemmer! Og det er DITEC, gjort hos Haugen's Bilshine i Aslakveien i Oslo! KANON-flinke folk der! Nå er det ÉN uke igjen til jeg kan vaske bilen! :( Det klør i svampen!! Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Og hvor mye står telleren på nå da Haakon? Du har vel kjørt litt?;) Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by M3 CSL Alt som Stig skriver her stemmer! Og det er DITEC, gjort hos Haugen's Bilshine i Aslakveien i Oslo! KANON-flinke folk der! Nå er det ÉN uke igjen til jeg kan vaske bilen! :( Det klør i svampen!! Haugen er en "legende" innen bilshine og klargjøring her i Oslo, ingen over ingen ved siden når du skal ha ekstreme resultater. Grattis med BMW's nye smykke ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Mr.Stream Og hvor mye står telleren på nå da Haakon? Du har vel kjørt litt?;) Jeg har kjørt litt ja, men har også drevet på med viktig lokal-politikk (bor i et sameie) her. Nå står telleren på nesten 1600 km. Bare vel 400 km igjen til oljeskift... :) Regner med at verksted-gutta på Jæger får seg en overraskelse... :eek: Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Loppa Haugen er en "legende" innen bilshine og klargjøring her i Oslo, ingen over ingen ved siden når du skal ha ekstreme resultater. Grattis med BMW's nye smykke ;) Ja, jeg har bare hørt god-ord om dem! Jeg så bare bilene som stod der inne da jeg var innom, det var ikke akkurat Corolla, for å si det sånn... :) De skal nok få ta seg av bilen min en annen gang også! Takk forresten!! Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by M3 CSL Jeg har kjørt litt ja, men har også drevet på med viktig lokal-politikk (bor i et sameie) her. Nå står telleren på nesten 1600 km. Bare vel 400 km igjen til oljeskift... :) Regner med at verksted-gutta på Jæger får seg en overraskelse... :eek: Var det politikk med å få egen garasje alarm, selvskudd og strømgjerde?:D Ja må nok regne med et bittelite hakespell av dem når du ruller inn. er det like folksomt rundt bilen din der oppe? Folk som kommer bort og spør og graver? Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Mr.Stream Var det politikk med å få egen garasje alarm, selvskudd og strømgjerde?:D Ja må nok regne med et bittelite hakespell av dem når du ruller inn. er det like folksomt rundt bilen din der oppe? Folk som kommer bort og spør og graver? Er jo halve gleden av og eie en slik bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Loppa Haugen er en "legende" innen bilshine og klargjøring her i Oslo, ingen over ingen ved siden når du skal ha ekstreme resultater. Grattis med BMW's nye smykke ;) Haugen har vært i bransjen i 30 år og hadde tidligere klargjøringen av alle bilene som ble tatt inn gjennom Møller-systemet, noe som i seg selv burde være et tegn på kvalitet. Jobbet der i 2001 og lærte mye om bilpleie av Haugen. Skal ha total innvendig og utvendig rens av Seaten der etter påske, og gleder meg stort til å få "ny" bil. M3 CSL: Sees på Frognerseteren...skal prøve å møte i nypolert 735 med sommerlisser. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg