Runeskatt Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Bror min har en mr2 93modell 2.0 turbo eller noe sånt.. han har problemer med servoen, virker ikke i det hele tatt. Og lyser et rødt lys i instrumentet, mulig at det lyser på servoen. (har ikke sett på det selv) Er dette et kjent problem med disse bilene? Noen som har vært borti dette? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Sjekk servoolja, sansynligvis så er det lekasje et sted. Er det en gnurelyd der når du prøver å svinge? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeskatt Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 har ikke peiling,men olja var visst på max, var bare bror min som sa at han hadde problemer med det.. men jeg googlet litt og så at det kunne være problem med et relee for servoen. men han fikk det visst til nå.. tok av og på tenninga noen ganger så funket det.. så tipper det er dårlig kontakt en plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg