RsTurbo94 Skrevet November 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2012 Det OhSoFresh klistremerker datt av pga jeg satt på vindusviskera.. haha, sikkert fordi det var litt kaldt når jeg satt det på :) Så bestiller nytt om en ukes tid ca, og nå har jeg bestilt noen merker fra ihatestickers.com :) Foringene mine burde vell komma ila uka, så blir update da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2012 Foringene kom idag, bare slappe av en times tid så bærer dt ut å sette i de nye foringene :) kommer bilder også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Updaten da.. Travle dager, så fikk ikke oppdatert igår, men her kommer det :) Ble bare 4 bilder som ble brukbare :) de gamle foringene var ikke vanskelig å få ut, bare brant dem ut og rengjorde metallet og pressa inn de nye:) Men så var det å montere dem, det var ikke så lett som det så ut som.. Den fremste foringen på bærearmen var litt for brei, så måtte banke den inn på begge sider:) Kom seg inn tilslutt :) Fikk også prøvekjørt bilen , men merka ikke stoor forskjell, men det merker jeg sikkert i sommer ;) Bilder.. Her står jeg og en kompis kl 9 om lørdagskvelden og svir foringer :P Begge foringene var gående, men denne var verst.. anbefaler IKKE å kjøpe disse foringene fra biltema.. ryker ganske fort.. ;) Fikk også stickersa mine fra Ihatestickers.com idag :) Blir vell å montere dem endag tipper jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 Litt bilder.. Fått på vinterhjul typ ballong.. Menmen:) man tar hva man får:) Stickersa kom på idag også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 25, 2012 Rapporter Share Skrevet November 25, 2012 http://i837.photobucket.com/albums/zz294/Rsturbo94/image.jpg Morsom at du har satt "youlikethis" klister rett over det jeg liker minst, stygge høyttalere som absolutt ikke passer inn.... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2012 hehe.. er vell ikke stooor fan av høytalere selv gitt.. men når tidligere eier har kutta i dashbordet for å få på større høytalere, så måtte jeg bare sette dem inn.. Fikk skaffa slike deksler som sitter der, men det dekket ikke hullene.. Blir vell å ta ut dashbordet i framtiden engang å fikse det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Hvor bestilte du foringene fra? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 VW Golf 2WD Mk2 83-92 POWERFLEX FRONT WISHBONE, REAR BUSHES PFF85-203 PACK OF 2 | eBay Jeg bestilte det "kittet" som det var med både de fremste foringene og de bakerste på bærearmen:) fant ikke det nå i farta men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 Forska litt på dette oljesølet mitt igår og idag.. jekka bilen opp ganske høyt på siden, og der ser jeg at det lekker olje fra oljefiltert.. tenkte jo hva f... men viste seg å være sant gitt.. heldigvis hadde jeg nytt oljefilter liggende, så ny olje og filter på montert:) Får virkelig håpe det er bra nåå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet November 27, 2012 Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 Må si du har lagt skjela de inn i den bilen her:) Likte den! :) Har du noen planer med bilen framover eller ? :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Jo takk:) er nok ikke bare sjela som er lagt ned i den.. hehe.. :) Felger står vell høyst på lista nåå, så er det vell få den til å gå og lakkere den opp igjen ;) Mye rart kan skje i mellom tiden.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Forska litt på dette oljesølet mitt igår og idag.. jekka bilen opp ganske høyt på siden, og der ser jeg at det lekker olje fra oljefiltert.. tenkte jo hva f... men viste seg å være sant gitt.. heldigvis hadde jeg nytt oljefilter liggende, så ny olje og filter på montert:) Får virkelig håpe det er bra nåå.. Har vert borti at overtrykksventilen på oljepumpa kiler seg, da får du for høyt oljetrykk og pakninga på oljefilteret er det som ryker først. Eller du har rett og slett ikke strammet det nok ved montering... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2012 Har vert borti at overtrykksventilen på oljepumpa kiler seg, da får du for høyt oljetrykk og pakninga på oljefilteret er det som ryker først.Eller du har rett og slett ikke strammet det nok ved montering... Alt ble strammet med moment på motoren:) oljefilteret er jeg veldig usikker på:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Glemte å fortelle at dynamoen min også tok kvelden igjen.. Har fått taki ny, får se om jeg bytter den imorgen:) har også bestilt meg nytt ratt som sikkert kommer neste uke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Desember 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 overtrykksventilen har ingenting med moment å gjør, den kan kile seg av forsjellige grunner, evt bare at den har stått for lenge (min motor hadde i tilfellet stått i ca 2 år...) samme oljepumpa på alt av vw 8v motorer som jeg har forstått, muligens også 16v... Men godt mulig bare oljefilteret var dårlig strammet, det var det på skodan jeg kjører nå... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg