RsTurbo94 Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Takker :) Tror det ja hehe.. Så bra da ;) hehe arti med TD motorer ;) Du får legge ut et bilde ell 2 når du har gjort noe med bilen din ;) kan legge det ut her om du vil hehe :) Det blir når jeg har god råd hvertfall,, blir nok ei stund til, får lappen snart så er vell ikke så lurt å lakkere den nå :) Broren min lakkerte bilen sin hos noen polakker her i nærheten, og det ble helt utrolig bra resultat mtp hvordan bilen så ut før :) Rettet en framskjerm som var helt inntil døra ++ Så blir at jeg leverer bilen der tipper jeg :) Et bilde av den etter lakkering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Så bra ut den sierra'en ja :) Skal ikke gjøre noe voldsomt med Dieselpurka ;) Men litt blir det vel.. Når er lappen din i boks da? Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Tjaa, si det.. hehe, ca desember/januar tipper jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Ble også stoppet i kontroll igjen av bt.. da påpekte dem at den var for lav foran, speila mine var ikke innfell bare, og den orginale intercoolern min.. Men de så ikke at jeg hadde gul film på lyktene, og at jeg hadde spacere rundtom hele bilen.. heh. Så da var det å få lånt noen felger, få heist bilen og fikse de andre manglene så ta en tur på bt :) Den gikk igjennom med glans hehe.. Et bilde fra da den var nesten klar :) og nei, jeg kjørte ikke inn dit med xenon i spredera på.. men han påpekte det, men jeg sa jeg sku fjerne det så da gikk det bra :) Og et klistremerke jeg kasta på etter kontrollen Stemningsbilde fra i sommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 hmm. rart jeg ikke har sett deg gli rundt i br.dal området egentlig :) (med tanke på at jeg jobber på både br.dal og i hamar og kjører rundt MYE ifbm jobb) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Ahh, hva jobber du med? :) er nok pga bilen ikke blir brukt så mye ennå, (har ikke lappen enda) så derfor du ikke har sett den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Nå ser du hvorfor jeg har min slik som jeg har den :) Alt er godkjent, og trenger ikke bekymre meg for å bli stoppet og må inn på kontroll å shit :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Hehe.. Min er jo godkjent med senk, men den var lavere foran enn det som sto i vognkortet :) kosta meg ikkeno å vise den, bare noen dager med skruing.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Hmm, rart at de hang seg opp i at den var lavere enn den godkjente høyden, subba det? Jeg har blitt stoppa i teknisk med golf 2 med justerbart til det subba på 185-60.14" dekk (med orginalt inpress) da sto det 20mm senk i vognkort så var det greit xD Fint att du fikk skrudd av de speila, så satt på orginale svarte da?:) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Subba ikke når hjula sto rett fram.. hehe, når jeg svingte osv så subba det :) Tok av speilene ja, satt på de orginale , men klarte jo seff å knuse glassene når jeg sku sette på dem.. så bytta tilbake til cupspeila når jeg kom hjem :) så ikkeno i de andre speila.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 btw, hvorfor er det en regel at speila skal vere innfellbare? med de cupspeila er det da ingen som helst grunn for det? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Nei ikke spør meg.. han fyren som skrev opp alt dette sa intercoolern min ikke var original.. møtte opp på stasjonen, og han kontrolløren der bare rista litt på huet, og sa det er jo org innfestinger og alt, så skjønner ikke hvorfor han skrev opp det.. hehe Trur de cupspeila ikke hadde blitt en mangel om jeg hadde møtt på en anna kar.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 (endret) Da var powerflex foringer til bærearmene bestilt, imorra svinger jeg innom biltema å handler hjullager da det begynte å ule på tur hjem fra bt :) Alt dette blir byttet når jeg får foringene :) Satser på at dem er her til helga eller neste uke :) EDIT; ble visst alle foringene i bærearmene, dvs de foran og bak.. hehe, jeg som trudde jeg hadde bestilt feil.. Endret November 7, 2012 av RsTurbo94 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Å der besto jeg jammen meg på teorien også gitt :) Et steg nærmere lappen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg