rakriste Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 har en komplett servopumpe med hjulene og festene. selges rimelig. Dette har sittet på en 3a, 2L motor fra en audi 80, men passer til de fleste audi/vw motorer Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Trenger en slik, vet du om det er 13mm eller hva det nå enn er ut fra reimhjulet? Skal ha den til en Jetta 1,8i 91mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Bullit Trenger en slik, vet du om det er 13mm eller hva det nå enn er ut fra reimhjulet? Skal ha den til en Jetta 1,8i 91mod. litt usikker på hva du mener... men kan se litt nærmere på pumpa senere idag/kveld. kanskje ta ett bilde og. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Gi meg et delenummer rakriste, så kan jeg finne ut hvilke biler den passer til. Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by eivindwindspoll Gi meg et delenummer rakriste, så kan jeg finne ut hvilke biler den passer til. har ikke delene her foran meg akkurat nå, men skal få ut fingeren og finne den fram får du sjekket det idag? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 om du poster delenr asap nå, så skal jeg sjekke det i kveld. begynner 6 på jobb i morra.....hvis ikke poster jeg svar her etter 14 i morra. mvh EW Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 beklager. rekker ikke å få gjort det nå.. delene ligger min brors bil. får ikke tak i de før i morgen. håper du kan sjekke det i morgen i stedet! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Det skal jeg fikse vettu! Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by eivindwindspoll Det skal jeg fikse vettu! finner desverre ikke no delenummer på pumpa. målte hjulet, og det var 130mm stort og 15mm bred (ca 13mm reimspor) hva skal skulle jeg ellers måle? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Avstanden fra pumpehuset og ut til reimhjulet kan være greit å vite for event. kjøper. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by eivindwindspoll Avstanden fra pumpehuset og ut til reimhjulet kan være greit å vite for event. kjøper. mvh ja.. fra innsiden av reimhjulet så er det 13cm til det ene oljeslangefestet og 10cm på det andre. til midten av pumpa..(tror jeg målte riktig, iallfall der hvor det ser ut til å kunne splitte hele greia i to) er det 7cm. mulig jeg tar feil i utgangspunktene men si ifra hvor jeg ellers skal måle. har ikke fått tatt bilde enda Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg