Gå til innhold

Min Golf 2!

Ranger emnet


GolfSport88

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er en 1988 VW Golf 2 med en 1,6 liters bensinmotor ( holder på å sette inn en 1,8 liter med kvasskam å weber forgasser!) Bilen er Heloppusset! senket 60/60, breddet med G60L breddekit og sideskjørt, lakkert i svart metallic, fjernet lister langs dørene, flyttet antenne fra skjerm til tak, bakluke spolier, komplett 90fangere med spredere og sota blink, sota blink på skjermer, skinninteriør, kikcker anlegg, momo ratt, pedaler og girkule :) det er i grove trekk ;) mn fyr løs om dere lurer på noe!! :) hyggelig med tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer med litt kritikk: fin bil og alt det, men space ut felga/kjøp nye pene(re) felger med mere kant, orginal grill med lakkert emblem/orginal, og eneste som passer med 90 fangere er dører med `90 speil og ikke det jalla M3 speila :) ikke noe negativt i selve jobben, for den er fantastisk, men det som jeg skrev over passer ikke helt inn :)

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten perfekt i mine øyne, men sist jeg hadde slike speil så slo jeg de istykker med et balltre, og jeg ville gått for en vanlig mattsvart emblemfri grill.

Space ut bakfelgene litt hadde ikke skada heller, så avstand fra skjerm til felg blir lik foran og bak, ca 10mm holder om du har like felger forran og bak;)

Er også stor fan av "China handles" altså golf 3 look dørhåndtak...

 

Med ser gjerne flere bilder, bakfra osv?

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for både positive og "negative" tilbakemeldinger!

Med tanke på grillen, så liker jeg emblemfri grill :) Det som gjør at den har chromkant er på grunn av at jeg bestilte feil! Men fant ut at dette så greit ut, å ikke så vanlig, så derfor har jeg den på :) Speilene var noe jeg bestilte fordi de orginale var ikke noe fin. Derfor ble det første og beste ;) Spacere kommer på til våren, fordi prosjektet er ganske nylig ferdig, og har holdt på med godkjenning av bilen :) så neste sommer går den med 25mm spacer på hver side :)

Når du sier dørhandtak, så har jeg ikke kommen så langt i detalje tenking, men har du en link med de dørhandtakene du nevner?

Flott med mer tilbakemeliding! :)

Bilder skal jeg selvsakt fikse ;)

post-70206-13804854613287_thumb.jpg

post-70206-1380485461334_thumb.jpg

post-70206-13804854613432_thumb.jpg

post-70206-13804854613473_thumb.jpg

post-70206-13804854613505_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørhåndtak Er nok endel ute til forsjellige priser, så bare søk på "Golf 2 handles" elns...

Likte ikke helt de baklyktene heller, men for å ikke høres for negativ ut så må jeg poengtere at bilen i sin helhet ser meget bra ut, og det jeg sier er kun hvordan jeg ville gjort det, og det er da ikke så gøy om alle skal gjøre akkurat det samme...

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :) skal sjekke litt rundt om dørhandtak :)

Synes ikke det er fint at alle skal ha det samme.. samme lykter, samme grill, samme felger og alt. Da er det plutselig ikke så spesielt lenger, det er min mening :) Synes ikke det er så veldig mange baklykter og velge mellom, uten om de vanlige som alle har :P men har et sedd ledd-baklykter, så skal prøve dem etterhvert :)

Takk for hyggelige kommentarer! :)

Har ikke bilder av interiør å motorrom, men kan fikse dette til over helgen! :)

 

Litt offtopic; noen som vet hvor jeg kan få kjøpt setevarmer brytere? 10-grader og skinninteriør = iiiiiskaldt! :P

under sete er det en kontakt med 4 ledninger, skulle jo helst hadd bryter med ledningsnett og kontakt, men her ute etter bare bryter også, så legge opp nytt ledningsnett :) Fint om noen har vært borti dette, og gir en lyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår