waxman Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Hei. Jeg vuderer ny vinterbil og tenkte se på Ford Focus, 2005-2006. Er det noe spesielt jeg bør se etter? Har de fjernstyrt sentrallås? Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 ka karosseri eller motor du he tenkt deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet November 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Tja, ikke stasjonsvogn eller sedan, syns begge er stygge. Så blir evt. den kombisaken. De to jeg har vurdert ble ikke aktuelle (selger ville heller slå av litt på prisen enn å ta eu-kontrollen) og den andre trengte endel jobb. Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg