Thomasfl Skrevet Oktober 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Jeg har et problem med fusking. hvor det bobler i potta og bilen gir ikke det den skal ! har renset luftfilter og tenkte bytte lamdasonde. noen som har hatt et lignende problem og har noen idè hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Start med det enkleste, luftfilter og tennplugger og se om den blir noe bedre da. Lenge siden den hadde en service? Lyser det noen lamper? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Hei, jeg hadde nøyaktig samme symptomene og det viste seg faktisk at tennpluggene ikke var skiftet på service... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasfl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 Takk for svar! noen som vet om det finnes noen form for mini klubb i norge. altså nyere mini? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg