Qasker Skrevet Oktober 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Forrige eier av bilen har lakkert plastlistene i samme farge som resten av bilen. Fint nok det, men problemet er at han ikke har grunna listene, noe som gjør at lakken på flere steder preller av under vasking og vær. Har prøvd å spyle bort lakken på listene med høytrykk, men det er mye som ikke kommer av. Lurer på hva som er mest optimalt å bruke for effektiv fjerning, samt noe som ikke skader eller misfarger listene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qasker Skrevet November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Ingen forslag? Leste at det kan hjelpe å vaske med høytrykk en kald vintersdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Hm. Jeg er ingen ekspert på området. Men hvis ikke listene er grunnet i fra før, ville først ha lagt på plastprimer (hefteprimer) og utenpå der lagt en annen grunning før eventulet ønsket farge. Men før dette tror jeg at jeg for min del ville ha fjernet all farge helt ned til plastrent før påførsel av plastprimer. Erfarne lakkerere må gjerne skyte meg her hvis de ville ha gjort det annerledes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190proff Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 beste måte er å gnu det bort med aceton Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg