tessani Skrevet Oktober 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Bil solgt i mars grunnet defekt automatkasse for en meget billig penge. Nå er motor og turbo defekt på bilen, og har fått beskjed at saken er klaget inn for forbrukerrådet... Hvordan skal jeg forholde meg til noe slikt? Andre som har vært bort i lignende saker? Takknemlig for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Kanskje litt sent å komme med noe slikt når den ble solgt i mars. Skrev du kontrakt med kryssa av på "selges som den står" da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tessani Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Jepp,det ble krysset ut...men har lest at det ikke har så mye å si.... Bilen ble kjøpt usett i tillegg... Hadde hatt bilen selv enda om ikke kassa røk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Da har han veldig lite å stille opp med. Han kan jo ha kjørt mye med den etterpå. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tessani Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Fikk bare en mail om at jeg kunne heve kjøpet eller betale 40.000 for ny motor og turbo. Ingen dokumentasjon på noe. Jeg godttok ingen av delene,så nå er det forbrukerrådet som har fått saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hvis det ikke var noe galt med motor eller turbo når du solgte bilen er jo saken grei Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tessani Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Bilen gikk som en klokke hver eneste dag.Alle servicer er følgt og ingen indikasjon på at noe var galt med bilen. Jeg har ikke opplevd noe som ryder på at det skulle være noe galt..da hadde jeg ikke solgt den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tessani Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 *tyder* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Da er det bare å sove godt om natta Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg