golfrider Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hei folkens! Hvordan er det med temperaturen hos dere? Hos meg har den begynt å peke rett frem (den står midt på måleren i dashbordet), da spessielt hvis det blir bykjøring. Den har før ligget helt til venstre.. Viften slår inn når den går over midten, men jeg synes kanskje at mototren er litt varm. Det er også gjennomstrømning av kjøleveske.. På grunn av denne forrandringen spør jeg altså dere: hvordan er det hos deg? Er bekymret for at det er noe feil.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 nåla skal stå ca rett opp og rett ned ved normal kjøring, ved bykjøring kan den krype litt over på høyresida, og skal da bli dyttet tilbake vha. viften. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshy Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hm... nåla på passaten min står jo alltid litt til høyre når motoren er varm... Er det noe som er galt da eller ? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 det er vel bare jeg som bekymrer meg for mye... Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 kan jo kanskje være radiatoren som er litt full i gøgg, da går tempen opp. men det er ikke for varmt før det koker.. ;) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by golfrider Hei folkens! Hvordan er det med temperaturen hos dere? Hos meg har den begynt å peke rett frem (den står midt på måleren i dashbordet), da spessielt hvis det blir bykjøring. Den har før ligget helt til venstre.. Viften slår inn når den går over midten, men jeg synes kanskje at mototren er litt varm. Det er også gjennomstrømning av kjøleveske.. På grunn av denne forrandringen spør jeg altså dere: hvordan er det hos deg? Er bekymret for at det er noe feil.. Hvis den ligger HELT til venstre er noe også galt:) siden motoren din ikke blir varm:) det er jo nesten like ille som at den skulle bli for varm:) Men hvis den nå begynner å holde seg på midten +/- så er det bare bra:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Den er fin! Takker for de beroligende ord.. Har ikke råd til noe krøll med bilen nå.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg