trailergutten Skrevet Oktober 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Var ute kjørte Lørdag kveld da døde plutslig bilen ut ingen forvasler eller noe....Prøvde starte den på gir når jeg ble tauet hjem uten hell. Hører bensinpumpe går, skrudd av rør i motorrommet kommer bensin, har ginst på plugger etter at jeg byttet fordelerlokk og rotor i dag. Forsatt ikke start. Noen gode råd???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 sjekka feilkoder? Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trailergutten Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 åssen får jeg skjekket det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trailergutten Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Åssen får jeg skjekket feilkoder ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/189208-hvordan-lese-feilkoder-pa-volvo-240-a.html Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 samme feilkode lesern på LH2.4 på 240, 740 og 940 Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trailergutten Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Virker nå regreim hadde hoppet over feil tenning. Byttet nå og god som gull igjen.:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 ahhh hehe, lettvint! ;-) bra det ordna sæ!! :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg