Skjervik Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Kansje ett litt dumt spørsmål og etter 4 år i rånrlivt burde jeg kansje allerede vite dette. Har en Opel Kadett fra 1990. Og er det mulig å snu stålfelgene så jeg har "Easyfix" Bredda stålfelger? Eller kommer alt til å knekke og eksplodere i en kaskade av tyske skruer? Mvh. Skjervik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Tror nok ikke anleggsflaten blir bra da ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Det de pleier å gjøre er å kappe sveisen inni "felgen" som går til "kanten" Snur den å sveiser fast igjen... søk på bredda stålfelger så ser du mange som har d. Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Om du klarer å sveise det bra nok til å kjøre med slik, så kan du vel bare bredde skikkelig? forøvrig er det stor forsjell fra stålfelg til stålfelg, noen går det met uten problemer, men ville ikke kjørt noe annet enn showkjøring med det, blir ekstrapåkjenning som hverken felgene eller hjuloppheng er lagd for... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Anleggsflata blir jo ikke bra, men det vil jo funke på ett vis. Men jg kan love det at styregeometri og hjullager kommer til å bli totalt på trynet... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjervik Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ok. takker for tilbakemeldinger :) Noen som vet om noen som sveiser slikt? Greit nok, Sveiser jeg også, Men det blir bare skeivt så funker ikke til noe annet enn rustsveising :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hadde jeg hatt en stor dreiebenk tilgjengelig så kunne jeg tatt det på meg... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 hadde ikke det blitt tungt? :D *ba-dum-tss* Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg