Gå til innhold

Dyna - Kan noen hjelpe meg?

Ranger emnet


Morten_A

Anbefalte innlegg

Jeg har en Toyota Dyna, Den skal til foliering Tirsdag 2/10.

Siden bilen er så kjedelig må jeg finne på noe, tenkte meg svart folie i fronten.

for dem som har lyst er det også frie tøyler. 500,- kr til den jeg velger.

 

 

Det sorte feltet i fronten på denne Scania'en skal over til Dyna'en

scania-v8-truck-rang-26_1600x0w.jpg

 

 

 

Her er et bilde av Dyna'en

Toyota_Dyna_des10_2.gif

 

 

Her er et bilde av hele hytta om noen vil gjøre noe mere.

02toyotadyna150triverse201110.jpg

Endret av MTIC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan prøve lage et forslag til deg om du vil. Men om du helst vil ha den veldig lik SCANIA fronten tror jeg den vil bli noe rar. Da burde du heller brukt printfolie ala 3D bilde. Selv liker jeg helst vanlig folie da jeg syns den holder seg finere. Jeg har ikke Illustrator akuratt nå, så det blir kanskje ikke helt rette kanter osv, men kan vertfall gi deg en ide som jeg kunne gitt en kunde :) Kan jeg spørre om hva du jobber med? (Bare en plan i ideen ang det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med respons, jeg er åpen for alle forslag. Jeg har sett for meg at Scania fronten hadde blitt kul, men det er mulig jeg bommer der.

Siden bilen skal få svart presenning,svart takbøyle med lys og noe svarte felger vil jeg holde meg til svarte folie detaljer.

Men blir jeg overasket over et annet resultat er jeg åpen for å velge det. Bilen går kun til private formål og lite jobb. Siden vi har personbil fra før falt valget på denne bilen som nr 2.

Ellers er vel interessene stort sett alt av maskiner og lastebiler (jobber med landbruk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg i at du bør holde deg til sort folie. Kan være stilig med noen små detaljer av sølv filie på det sorte, men det er også fint med detaljer med at den hvite lakken kommer frem innimellom på den sorte folien. Skal prøve forklare litt bedre når jeg har et bilde å legge ut :) Jobber du med dyr eller bare maskiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan dra folien slik du ønsker den selv ang avstand og eventuelt sølv detaljer. Om du har med en ide og forklarer til den som skal foliere den så skal han/hun klare få det akuratt som du ønsker :) Jeg er litt usikker på hvor mye kostnad du har tengt i å legge i denne folieringen, så laget noen forslag som kan være litt billigere for deg. Disse er litt enklere, men kan være like fint med noe som ikke er for mye også da.

 

[ATTACH]33892[/ATTACH]

Fonten som er brukt her heter Brush Script Std

 

[ATTACH]33893[/ATTACH]

Fonten som er brukt her heter Blackoak Std

 

[ATTACH]33894[/ATTACH]

Fonten som er brukt her heter Vivaldi

 

Jeg prøvde litt på å lage siden til det andre bildet, men syns personlig at det jeg prøvde på til den ble litt vell mye. Ikke helt enig med meg selv der gitt he, he...... Er egentlig design til klær jeg har jobbet mest med men, men..... :)

post-71341-13804854538088_thumb.jpg

post-71341-13804854538124_thumb.jpg

post-71341-13804854538161_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår