Bjerknez Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Hei folkens! Nå skal snart Audi'en leveres tilbake og lurer derfor på om jeg skal gå for en litt mindre bil, siden vi ikke trenger plassen. Sikter da på den nye Mercedes A-250 med AMG pakke. Noen innvendinger og eller noe jeg bør vite før jeg evt. legger inn en bestilling? Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Hei folkens! Nå skal snart Audi'en leveres tilbake og lurer derfor på om jeg skal gå for en litt mindre bil, siden vi ikke trenger plassen. Sikter da på den nye Mercedes A-250 med AMG pakke. Noen innvendinger og eller noe jeg bør vite før jeg evt. legger inn en bestilling? Da kan vel meddele om at jeg nettopp har bestillt en Mercedes A-250 AMG Sport :) Da er det bare å vente i 6 mnd. før den blir levert :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Har så vidt prøvd den, og den virker ålreit. Utseendet er helt rått med AMG pakken Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Det som er så genialt er prisen! Sammenlignet med Audi og BMW så kommer den langt bedre ut. 515.000,- for: -Mercedes A-250 AMG Sport - 211HK'er/350NM - Panorama soltak - Harman Kardon Stereo m/12stk. høytalere (surround) - Sportseter (skinn) - Elektrisk justerbare seter - Parkeringsassistent med kamera - Vinterdekk på felg - Sportsfjering og understell fra AMG - Innteligent Light system - Sotede vinduer etc etc. I tillegg kommer så klart vanlig standardutstyr. Er masse små detaljer på Mercedesen som gjør den "bedre" enn sine konkurrenter synes jeg. Feks. så er det LED-belysning under nakkestøttene i sportstolene som lyser opp interiøret og setene i bilen når vi lukker opp dørene etc. Vanskelig å forklare, men det ser veldig bra ut i praksis :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg