jorgiiand Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Noen som har koblet opp xenon kit i langlys på 98. mod A6 før? Jeg har ikke :) Men en kompis som så på det sa at man må begynne å klippe i ledningene og slikt, det er noe jeg ikke er int. i å gjøre. Noen som kan fortelle meg om det bare er plug and play eller ikke `Har orginal Xenon i hovedlys . er et slikt kit jeg skal sette i langlys. http://www.vvme.com/hid-headlights/single-beam-hid-conversion-kit/h7-hid-conversion-kit/digital-slim-h7-hid-conversion-kit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Plug & play. Eneste du må gjøre er å borre hull i dekslene bak lampa for å få ledningene til ballasten ut. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Plug and play ja, Nettopp gjort det på min A6. Eneste som sagt, er et hull du må lage i dekselet bak på lykta. Husk å tett godt igjen med pakkningssilikon f.eks da du er ferdig. Så er du sikker på at det er 100% tett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Oktober 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2012 og ballasten er det tillaget plass for under lykten, så da blir alt pent og skjult også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgiiand Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Kit montert å lys ble det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg