Jompalaya Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 Hei, er på jakt etter min første bil og ser litt på en Saab 900 Turbo 8V som ligger ute for salgs, er det noe jeg må være obs på når jeg ser på denne bilen? Hva er typiske feil? Bilen har kun hatt en eier som har vært Saab entusiast i alle år og har tatt god vare på den (sier han). MvH Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiarn Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 God bil, å er det noe som skulle gå galt, så er det en forholdsvis enkel bil å skru på. Kjør på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jompalaya Skrevet September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Det er vel stort det samme som andre har sagt :) men det ble ikke noen ting av denne bilen, lot den gå til noen andre hovedsakelig pga av automatgir ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg