glennisn Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 1: Har ein audi a4 1,8T som er chippa. men som eg vil ha orginal. har det som skal være den orginale chippen liggende, når eg setter den i hjernen er det ingen tegn til liv i bilen, men når eg setter i trim chipen igjenn så starter den med en gang, må hjernen programeres på nytt for att eg kan kjøre bilen orginalt? motor kode er AEB, 2: når bilen begynner og få turbotrykk men den og fuske og vil ikkje gå skikkelig når den får turnbotrykk, bilen er eller heilt fin og kjøre.. noen som vet hva som kan forusake dette? motor kode er AEB, har tenkt att dette kan ha noe med chippen og gjøre? takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Høres ut til at den originale chip'en er død, gjerne ødelagt grunnet statisk elektrisitet, noe som kan skje om den håndteres av personer som ikke kjenner til at elektronikk er meget sensitiv mtp statisk elektrisitet. Har du tatt diagnose, altså lest ut feilkoder? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennisn Skrevet September 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 bump.. eg trenger kansje kaldere plugger. hvordan finner eg ut om plugger eg kjøper er kaldere en det som er orginalt til bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Høyere tall på pluggen betyr kaldere plugg. F.eks. er NGK BPR7EIX kaldere enn BPR6EIX. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg