Ådne95 Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Hei! skal få en e34 for en rimelig penge, men er bytta motor fra 520 til 525 uten at den er vist/godkjent.. selger påstår at de ikke greier å se forskjell og derfor er det ikke noe problem å ha den på eu-kontroll, stemmer detta? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Kva slags motorer er det snakk om? 24v motorene er ganske like. (antagligt heilt like) Kanskje dei legger merke til dette med prøvekøyringa. Er jo litt forskjell på 150 hk og 192 hk. Ellers er det vel omtrent umuligt å oppdage. Men er jo fortsatt ulovligt. Prisen bør væra under det ein original 525 koster. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne95 Skrevet September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 (endret) Kva slags motorer er det snakk om?24v motorene er ganske like. (antagligt heilt like) Kanskje dei legger merke til dette med prøvekøyringa. Er jo litt forskjell på 150 hk og 192 hk. Ellers er det vel omtrent umuligt å oppdage. Men er jo fortsatt ulovligt. Prisen bør væra under det ein original 525 koster. veit ikke akkurat åssen motor det er snakk om, ikke så kjent med bmw :/ men bilen er en 1993 modell hvis det er til noe hjelp :) ja, var et slags effektanlegg på den så går nokså friskt, kjenner at det er noe mer enn org 520.. tviler på at det blir noe av det, endel rust på alle dører, 3 av skjermene og bagasjeluka... hadde det ikke vert for at den må på eu i april så hadde det vert en artig herjebil ! Endret September 21, 2012 av Ådne95 skriveleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 24v kom i 1990. Var både 12v og 24v til salgs i 1990. Rust må du rekne med på disse bilene. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne95 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 (endret) 24v kom i 1990. Var både 12v og 24v til salgs i 1990. Rust må du rekne med på disse bilene. ok :) regner med at det er 24v da. syns det var litt i overkant med rust, men har fått pruta relativt hardt nå, får den for litt over 10.000 ;) noen gode sider med bmw-deler? (har jo søkt endel rundt og finni endel, men noen sider som anbefaltes?) trenger luftmengdemåler sånn i første omgang, selger har kjørt med powerfilter så da er jo den ødelagt. håper jeg får med org. filterboks.. :) Endret September 22, 2012 av Ådne95 skreiv feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 Gs bildeler og koed har bmw deler. Er vel litt vraka e34 hjå huggere og. Og so er det vel eBay Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne95 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 Gs bildeler og koed har bmw deler. Er vel litt vraka e34 hjå huggere og. Og so er det vel eBay okay, takker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 De ser ikke forskjell, enten det er 12 eller 24v :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 De ser ikke forskjell, enten det er 12 eller 24v :) Det hadde ikkje eg stolt på! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 Det hadde ikkje eg stolt på! eneste motorkode, ikke noe annet. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 (endret) eneste motorkode, ikke noe annet. Da har ikkje du peiling. (eg var litt usikker der) Her er 12v motoren. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=37297668&reference=2012/9/vertical-3/20/8/372/976/68_370922189.jpg Her er 24v motoren. http://finncdn.no/mmo/2012/9/vertical-3/05/7/370/099/57_594182385_xl.jpg Edit. La inn eit nytt bilde. (er ikkje dataekspert! ;) ) Endret September 22, 2012 av todleif Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne95 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 har sett litt rundt og lest litt, orginalmotorn skal være M50B20, og nye er M50B25. M50 har 24v, og skal se 99% likt ut, uansett om det er 2l eller 2.5l :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne95 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 men 12V (M20) og 24V (M50) ser helt forskjellige ut ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.