xRisenx Skrevet August 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2014 Lenge siden jeg har vært her nå..MEN endelig har jeg startet med projektet mitt igjen.. Venter på levering av nye racing skiver/klosser, Eibach Sport line fjører, Speil med blinklys og nye baklykter som ser bedre ut en org. Venter også på JE 12.1 Stempler, Eagle rods, Crower drag cam osv.. Bilder vil komme ettersom jeg får det i posten :) Også venter spent på prototype toppen som Ed Peters har designa og gjort porte arbe på.. 1mm oversize Indy ventiler med 5 grader vinkel. Plugga porten så plate trengs ikke. Her er bilde av eksosen som er porta mye over normalen, det som gjør denne unik er at den er mye tykkere rundt eksos så kan ta bort mye mere enn en vanlig SOHC topp. Siter 95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive 98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpingen Skrevet November 14, 2015 Rapporter Share Skrevet November 14, 2015 Hadde vært spennende å vite hvordan dette går! Hvordan går det med skruingen? Siter 1994 golf 1.8 (byttet i Neon) 1993 Nissan primera 2.0 (skrotet) 199? Chrysler Neon 1.8 (2.0 kjøpt inn) 1995 Renault Laguna (solgt) 1961 Fort Taunus Turnier (varebil) 1998 Subaru Legacy stv 1998 Chrysler Neon CS (en av ca 500 laget) 2009 Hyundai SantaFe (konebilen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet April 6, 2016 Rapporter Share Skrevet April 6, 2016 ja hvordan går det, du? torpingen reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg