Hogvold Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Da jeg kjøpe bilen, hadde den tidligere eieren prøvd å montere 3 måleinstrumenter. Merkelig nok hadde han ikke gjennomført installeringa. Slik ser målerne ut: [ATTACH]33477[/ATTACH] Alt jeg finner som er trukket ut av dette dekselet er en tynn ledning, som jeg vil tro er for strømtilførselen. [ATTACH]33480[/ATTACH] [ATTACH]33479[/ATTACH] Problemet er at jeg ikke kan skjønne hvordan denne kan fange opp både vattmåling, wanntemp. måling + Det kan da umulig være plug and play? Noen som har noen råd på hva som må gjøres eller hvordan jeg skal ta ibruk ledningen/hva den er til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Ta vekk alt sammen og se hvor alle andre ledninger er. Mangler ca 5 ledninger der for at dette skal virke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet September 5, 2012 Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 Ser ut som biltema målere og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg