Jan-Atle Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Hei Dette er en lyd som har vært der siden jeg kjøpte bilen fra forhandler i februar. Det kommer noe som ligner på en "ulelyd" når jeg slipper gasspedalen. Den blir mer hørbar om jeg slipper gassen raskt ut og det kan kan ikke høres om jeg slipper gassen sakte ut.. Har ikke merka noe på bilen kjøremessig eller noe, men lyden er der. Noen som har peiling? Skal selge bilen også så kunne vært ok å vite hva det er NÅR jeg får spm om det :) Bilen er en passat STV 1.9TD 2006mod, gått 115000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Sliten turbo, ladetrykkslekkasje i en slange eller utettheter ifbm luftfilterboksen og kaldluftinntaket i fronten. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-Atle Skrevet September 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 fantastisk og da regner jeg med det går noen 1000 til den også snart.. Hadde jeg hatt litt mer peiling på bil så hadde jeg aldri kjøpt denne... Forbanna forhandlertryne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg