Badeskum Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Hei. Har en volvo 850 stasjonsvogn. 96 modell. Sliter med en ulyd ved venstre forhjul. En dunkelyd. Etter å ha sjekket litt så fant jeg ut at hele hjulet kunne rekles på inn og ut oppe og nede. Akkurat som om at noe var løst. Tenkte dette kunne være bærebroen, så jeg har skiftet den og endeleddet. Men det er fortsatt som om at hjulhuset ikke sitter godt nok festet. Men har gådd over det meste, så jeg står litt blank nå. Noen tanker eller forslag om hva som er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Kan være hjullager Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badeskum Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 (endret) Tviler litt, for har hatt av hjulet, og kan bekke på hele hjulhuset. Noen andre forslag? Endret September 3, 2012 av Badeskum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beetle73 Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Fjærbeinslager/fjærsete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg