w124230 Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 (endret) Hei. Finner tre kontakter i bilen, en 89' 230CE, som jeg ikke vet hva hører til. Noen som har peiling? I motorrommet, ved lyktene: [ATTACH]33348[/ATTACH] Under setene: [ATTACH]33349[/ATTACH] Mellom førersetet og midtkonsollen: [ATTACH]33350[/ATTACH] Endret August 28, 2012 av w124230 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Har du merker at det er noe som ikke virker da? Kan være til ekstrautstyr. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w124230 Skrevet August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Alt lys utvendig på bilen virker, men det lyser allikevel varsellampe om at noe utvendig lys ikke fungerer. Låsingen av seteryggen, som er vakumstyrt, fungerer ikke, men jeg tror ikke det er på grunn av de kontaktene som ligger under der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 (endret) Alt lys utvendig på bilen virker, men det lyser allikevel varsellampe om at noe utvendig lys ikke fungerer. Låsingen av seteryggen, som er vakumstyrt, fungerer ikke, men jeg tror ikke det er på grunn av de kontaktene som ligger under der. At varsellampe for at utvendig lys er defekt lyser,kan være så enkelt som at det står i pærer med ulike watt eller med feil watt,så sjekk det. Har du noe historikk på bilen? Endret August 29, 2012 av Rsele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w124230 Skrevet August 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Jeg har sjekket at wattstyrken stemmer, fortsatt så er varsellampen der. Jeg lurer fortsatt på hva kontakten på det første bildet er, det ligger en under hver frontlykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnT260E Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 den kontakten so ligger under hver framlykt kan vere til ettermontering av grøfte lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Jeg har sjekket at wattstyrken stemmer, fortsatt så er varsellampen der. Jeg lurer fortsatt på hva kontakten på det første bildet er, det ligger en under hver frontlykt. Hvis du har sjekket baklys og parklys og du finner ingen feil. Da ville jeg ha byttet disse pærene,ikke bruk pærer fra biltema. Jeg brukte pærer fra biltema og varsellampen lyste. Da jeg kjøpte pærer fra en shell stasjon så forsvant problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg