Tor-Inge Hansen Skrevet August 23, 2012 Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Hei! har nettopp kjøpt meg en Pioneer AVH-6300BT :) Men har et problem med at når jeg skur av lyden helt, så hører jeg støy fra suben. Samme hvis jeg skifter sang, så hører jeg støy når det er stille. Hva er det som er feil her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splpower Skrevet August 23, 2012 Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Det kan være så mye,men gå over jordingen,sjekk signal kablene.regner med du har strøm og signal kabler på hver sin side i bilen bak?viss ikke kan deg oxo gi susing.har du gjort det "the big three"? Noe mer kommer jeg ikke på i farten,er sånn som jeg har fått med meg her inne så håper noe av det er rett. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 23, 2012 Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Dette er nok pga dårlig jording en plass ja, du må bare finne ut hvor... Sjekk jordingen til spilleren, og legg gjerne opp en ekstra jording rett til batteriet. Hvor har du jordet forsterkeren? Oppgrader kablene mellom batteri og dynamo, og mellom batteri og karosseri ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg