Gå til innhold

Selges: Mazda Rx7 1988 mod (prosjekt) + MASSE deler selges billig

Ranger emnet


bippib

Anbefalte innlegg

hei.

 

Har en 88'' rex som jeg har innsett at jeg ikke orker og gidder og se st� � r�tne mer. karosserimessig er den ikke mye og skryte av, rustet ganske heftig i bunn. har byttet alt av ledninger i den for og oppgradere fra s4-s5, st�r en bra s5 13B TII motor i den, kj�pte en japan bil som har g�tt som drifter, og da jeg satt den inn hadde den ikke g�tt mange km etter ompakking. starta p� f�rste runden etter og ha st�tt i et par mnd(var veldig lettstarta da den sto i drifterbilen, men pga jeg ikke har orka og koble ferdig el.nettet i bilen min s� starter den ikke n�) saken er at n� er det nesten 2 �r siden jeg har tatt i bilen, bare blitt st�ende og se miserabel ut. fylte motoren med 10 liter mineral olje for og ''pr�ve'' og holde pakninger ''fuktige''(vet ikke om det har holdt). interi�r er ikke montert, mye ligger i bilen men det meste m� monteres hvis man er modig nok til og pr�ve og redde denne. det var da bilen s� over til deler. har nesten en hel bil i deler: et helt skrudd bur, sto i japan bilen( tror man m� bytte 1 stang for at det skal passe en venstrestyrt bil), girkasse, kardang, stikkaksler, mellomaksel, en b�ttestol, 1 s4 lednigsnett komplett, 1 japan s5 ledningsnett komplett, 1 ''hjerne'' s4, 2 ''hjerner'' s5( begge s5 er tunet av drifter mekanikerene) noe clutch deler, div foringer, girkasseoppheng, 10stk 17 alu(4 av disse er 9 eller 9,5tom brede, bredda glassfiber fremskjermer, bakluke uten glass, lsd, 2-3 fuelcut, boost cut controler, turbotimer med nett, har turbon fra s4 motoren(m� overhales), 2taktolje pumpe, 2-3 IC'ere, div IC r�r, drifter ratt, 3'' r�r fra turbo og helt bak, er bare veldig mye deler, er man interissert s� vit at man m� ha med bilhenger og stor vare bil. h�per det er litt interesse for dette, som sagt karosseri er ikke i bra tilstand men for en som har litt kunnskap og tid vil nok fikse den, om ikke bare plukke den ren for deler og kaste skallet. bilen er norskregistrert( avskiltet)

 

15000,- syns jeg er en fornuftig pris for alt dette. har selv brukt 10 ganger denne summen p� bil og deler

holder til i fredrikstad

 

SOLGT!!!!

Endret av bippib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår