Gå til innhold

Audi a6 Start trøbbel

Ranger emnet


jan_is44

Anbefalte innlegg

Hei!

Sliten enormt med min Audi A6-1.8T 2000modell

 

Det startet for 1mnd siden da bilen ikke ville starte av og til.. Ventet 10-20min, og da startet den med en gang, og gikk fint..

Nå vil den ikke starte i hele tatt, og hørte ikke at bensinpumpa gikk..

Tok opp bensinpumpa, og når eg tester den så går den fint, helt til eg kobler den til bilen. Da går den i 2sek og så stopper den, og får da ikkje mere kontakt med den.

Sikring og relee er byttet, og eg har sett etter spor av dårlig kontakt, men finner ingenting..

Starter nå og bli tom for ideer..

Kan det være startsperra? Har ikke reservenøkkel, så har ikke fått prøvd det..

TUSEN TAKK FOR SVAR! :)

 

Mvh Jan Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er startsperra så vil vel bilen starte, men så skru seg fort av igjen og en nøkkel vil lyse i dashbordet om jeg husker riktig.

 

Men standard spørsmål igjen, har du tatt diagnose test på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..

Nei eg har ikke tatt diagnose test.. Bor langt i huleheita, så kunne vell igrunn tenkt meg å fått fiksa den sjølv uten å måtte taue den for å få den på verkested å få diagnosen.. Men ser ut som kanskje det er eneste løsningen..

 

 

 

 

 

Om det er startsperra så vil vel bilen starte, men så skru seg fort av igjen og en nøkkel vil lyse i dashbordet om jeg husker riktig.

 

Men standard spørsmål igjen, har du tatt diagnose test på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..

Tenkte di var MYE dyrere eg..

Er det noe spesielt slag man burde kjøpe? PRøvde søke litt på nett, man fant veldig lite...

Tusenn takk for svar

 

Kjøp deg en diagnose maskin selv. På ebay ligger de til 120kr. Her i norge ligger samme maskin til 690kr. Sparer deg for MYE tid og penger om du liker å skru selv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår