haavard91 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 Nei, ikke kjøp replikafelger:( AMG felger som på denne er pent! http://s582.photobucket.com/albums/ss263/NeedingAnAudi/?action=view¤t=DSCN3828.jpg ja det er derfor jeg er er så usikker, men med det samme vil jeg ha noe ikke alle andre har:) jo de felgene du sendte link på var ikke feil de heller:P men litt kjedelige :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olmarthi Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 ja det er derfor jeg er er så usikker, men med det samme vil jeg ha noe ikke alle andre har:)jo de felgene du sendte link på var ikke feil de heller:P men litt kjedelige :S Disse da! http://www.partsandretards.no/felger-og-tilbehor/felger/ronal/bamse/ronal-bamse-hvit Btw partsandretards er en veldig bra side for VAG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 Disse da! http://www.partsandretards.no/felger-og-tilbehor/felger/ronal/bamse/ronal-bamse-hvit Btw partsandretards er en veldig bra side for VAG! heheh, ja de var bedre ja :D ja bestilte senkesette der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 [ATTACH]33890[/ATTACH] bakluka er nå ferdig:) litt lakk så blir det bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 [ATTACH]33891[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 [ATTACH]33901[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 hvilket senkesett kjøpte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 hvilket senkesett kjøpte du? Vmaxx Xxtreme justerbart:) men har ikke kommet enda-.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 [ATTACH]33902[/ATTACH] 20*9" hvordan tror dere disse blir på audien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 [ATTACH]33903[/ATTACH] montert turbotrykks måler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 men det er senkefjører på den nå? 30mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 men det er senkefjører på den nå? 30mm? det er jeg usikker på, men trur det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 [ATTACH]33944[/ATTACH] dålig med respons -.- men opptaterer fordi jeg :P da har jeg fått tak i rs4 gitter til fromtfangeren:P men må kappes litt pga intercooler, men vurderer å lakkere rørene matt svart da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 er det noen som har formening eller tips om prosjekte mitt? untatt s4 fromt da jeg synes d shiller seg mere ut med orginal fanger, for alle har s4 fromt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan kristian Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hvor kjøper du de lyktene med orange på sidene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg