Mr.X Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Noen som vet kor stor dysan e på 323 gt-ren?? å i teorien kor mye hk hloder det til??? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 I verkstedmanualen til GT-R står det at de er på 450cc, og 600cc max. Jeg er ikke helt sikkert på åssn jeg skal tolke dette, men det kan bety at de flower 600cc på 100% duty cycle. Det finnes en tommelfingerregel på hvor mye hk en dyse holder til, men jeg husker den ikke i farten. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 ca 500cc for å få 100hk..... dette er ca.... bare så det er nevnt... i tilfelle noen kverrulanter skulle dukke opp og motsi dette med kvalme spørsmål og kommentarer. lol lol lol lol lol lol dysene på gtr`en er ca 450cc.... med litt høyere bensintrykk klarer du nok 500cc med dem..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg