soteru Skrevet August 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Eller hva mener du om dette? Men kasse og sånn til den basseren a?, kan du hjelpe meg med de? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Eller hva mener du om dette? Men kasse og sånn til den basseren a?, kan du hjelpe meg med de? =) Jeg ville brukt 5,25" settet foran, og evt også et par av de 6,5" coaxene. En slik orion sub trives godt i en 60 liter lukket kasse ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soteru Skrevet August 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 60 liter bare? Fikk høre att det var 100liters åpen kasse jeg? får denne spiller vell sikkeleg bra og trykker godt? Men vil ha best selfølgelig, men trenger hjelp til å lage en kasse som passer i min bil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 En åpen kasse vil si ingen kasse, så her er det noen som rører... Men i bassreflekskasse så kan 100 liter stemme ;) Kunne hjulpet deg jeg, men jeg bor mellom Horten og Tønsberg, så det blir et lite stykke å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soteru Skrevet August 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Men hva vil spille best i min bil da? Men om du får bilder og mål, går det ikke ann å lage utrifra det? Eller hvet du om noen i nærheten som kunne hjulpet meg da? Hvor langt er det fra meg til deg da ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 (endret) Men hva vil spille best i min bil da? Men om du får bilder og mål, går det ikke ann å lage utrifra det? Eller hvet du om noen i nærheten som kunne hjulpet meg da? Hvor langt er det fra meg til deg da ca? Fra Bø sentrum så er det 1 time og 55 minutters kjøring hit, i følge gule sider. Det kan gå å lage kasse etter mål, hvis målene er nøyaktige nok ;) Endret August 6, 2012 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Er kortere hit da ;) Forøvrig jeg som har bygd anlegget i den landcruiseren som turer rundt i bø... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg