ona Skrevet August 2, 2012 Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Kjøpte nylig en 2005 mod 2.0 HDI som har gått ca 80 000 km clutchen er noe kram/hakkete. Det gjør det vanskelig å slippe den opp jevnt. Er dette wiren som henger eller andre typiske ting? Noe jeg kan se på selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 3, 2012 Rapporter Share Skrevet August 3, 2012 Har vært borti det på en Berlingo en gang, da røyk wiren etterhvert, så er vel ikke usannsynlig at wiren er problemet. Er det samme løsning på denne som denne Citroèn som jeg var borti, vil jeg gjerne anbefale å sette bilen på merkeverksted for å skifte den. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Har vært borti at utløserlageret på clutchen blir dårlig, som igjen fører til at clutchen blir tung og vaieren ryker Siggi reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg