Logico Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Da var en igang med hobby/herje prosjektet; http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41211 Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 har ikke kommet stor mye lenger med mine skiver.. men her er i allefall en godbit fra en jeg snakket med fra usa i går... nammenamm!!! nesten så jeg kunne tenkt meg og kjøre med mph :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Hæ? Bakgrunnsbeslysning? Hva? Huh? helpme Hehe...hvordan?! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 aner ikke...skjønnte ikke forklaringa hans.. hadde visst brukt 2 uker på det også..:=) menb fett var det i aøllefalll men så over til the great news :D En kar i usa som jobber for et firma som designer disse hvite speedoskivene vi betaler i bøttevis for, har vært snill mot meg og kopiert med seg en versjon den europeiske fila som de bruker når de skriver ut skivene på plastik :) så jeg legger snart opp en topic med bildene og sånnt.. mvh mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Det hadde absolutt vært knall det ja, Men du det kom ikke opp noen bilder da, av den bakgrunnsbelysningen din;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Så rimlig råe ut de skivene der ja!:) Slenger ut noen nye bilder jeg tok av motor rommet idag, er fortsatt forbauset over at det ikke lekker / svetter noe olje! Første bilen jeg har hatt som det ikke er antydning ihvertfall!:D mangler gummi lista jeg skal ha øverst på varmeskjoldet, når jeg legger på den så skal det vel ikke komme mye varmluft inn!;) slenger ut et par nye av bilen også, syns den var så fin og blank!:D har fortsatt ikke polert den siden jeg fikk den ennå;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Samme lakk som meg Logico? Nå er det TopGear *glo teve* Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by mono Samme lakk som meg Logico? Nå er det TopGear *glo teve* Lenge siden jeg har posta no her nå... kan se slik ut ja mono, lakk koden min er LC5P, trur jeg da, står det på en lakk boks jeg fikk med bilen... Igår fikk jeg bytta termostaten, den åpna ikke helt, og når temp.føleren til kjølevifta gikk her om dagen ble bilen litt for fort varm ja! Men, men ingen skade skjedd, får ny temp.føler imorra; Blir alltid like irritert over de helt sinnsyke prisforskjellene, her er dagens eksempel; Grenland Auto (VW): tempføler, ca 550kr termostat, ca 350kr Bildeler Porsgrunn: tempføler, 150kr temostat, 69,90kr Det blir bare for dumt, syns nå jeg!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 vel, enkelte deler er det smart å kjøpe orginalt av! slik som bensin pumpe osv.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Logico Igår fikk jeg bytta termostaten, den åpna ikke helt, Testet du termostaten før du monterte? At den var iorden tenkte jeg på:) Bare å koke litt vann osv. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by mono vel, enkelte deler er det smart å kjøpe orginalt av! slik som bensin pumpe osv.. Hvorfor akkurat bensinpumpe? Er det noe kjent svakhet på "uorginale" bensinpumper hos Golf3 eller? Hadde en 89 Audi Coupe 2.3l 10v ifjor, som bensinpumpa var gåen på når jeg fikk den, orginal kosta vel rundt 4000kr og "uorginal" kosta 1900kr, gjett hva jeg kjøpte?;) Den uorginale var produsert i samme land som den orginale og så klin lik ut som den nye orginale, lånte med meg en ny en hjem fra Audi forhandleren. Den pumpa som sto i bilen hørte egentlig til en 2.3 20v fant jeg ut, og det ble visst feil ifølge audi, samma det egentlig funka jo ikke uansett!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by B.T.i Testet du termostaten før du monterte? At den var iorden tenkte jeg på:) Bare å koke litt vann osv. Visste jo ikke hva feilen med den gamle var, og den sto ikke i "åpen" posisjon når jeg tok den ut. Så jeg kokte opp begge to, både den nye og gamle, fant ut at den gamle bare åpnet halvparten så mye som den nye ved lik temperatur, dvs full åpning! Har nok vært slik en stund, men ikke merket noe til det før temp.føleren til kjølevifta gikk i stykker, da ble det full kokings ganske kjapt ja! Heldigvis er olja fortsatt fin og ordntlig sort!:D Ville vært meget kjipt hvis topp pakningen hadde gått!:eek: Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 det er noe med pakningene å gjøre, når jeg hadde asconaen min kjøpte jeg orginal pga tips fra en opel frik, pakningene skulle visstnok holde mye bedre, og kosta bare 50kr mer. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by mono det er noe med pakningene å gjøre, når jeg hadde asconaen min kjøpte jeg orginal pga tips fra en opel frik, pakningene skulle visstnok holde mye bedre, og kosta bare 50kr mer. Dette kommer vel helt annpå hvilket merke den uorginale bensinpumpa er!? Var et par forskjellige produsenter til den besinpumpa til audi'n fikk jeg beskjed om. Vet ikke om det er samme greien til Golf3? Noen? Og hvis prisforskjellen ikke hadde vært større, hadde jeg og kjøpt orginalt... Men når det skiller 2000kr, så...;) Må nesten får sjekket ut pris forskjellen for Golf3 også da! hehe... Får det til neste helg, nu er det straks ferie... ENDELIG!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 orginal pumpe fra vag verksted sku de har 3900.- for her i allefall.. der slo jeg streken og dro på torshov hvor de skaffet samme pumpe med samme merke til 1300.- Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg