TurboKnut Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Jeg har noen originale V6 felger som jeg gjerne skulle blitt kvitt... Det er NYDELIG lyd av V6'n - kjører MX-6 akkurat nå med V6. Herlig bil. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 En jeg jobber med på statoil syns jeg skulle bytte til V6 i coupè'n min.. Tror det hadde blitt kult med utvekslinga som er på girkassa jeg har nå :D Han mente det skulle passe omtrent rett oppi, tror jeg.. Hadde jeg ikke skulle solgt'n, så.. :cool: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Hei! Skal hente meg en MX6 2,5 v6 fra Tyskland nå. Venter bare på at GT-R'n får seg en ny eier. Blir vel Buddy Club bodykit og feite "linselys" når alt er ferdig. Gleder meg:D :D -R-;) Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg