Snappegutten Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Hei! Jeg har en Volvo 940SE, 94 mod. Har planer om å bytte panser, men regner ikke med å finne et i lik farge (vinrødt) Det jeg lurer på er om noen vet hvor mye det vil koste å lakkere panseret? Skal også kjøpe en 850r vinge som kommer ferdig-grunnet, noen som har en anelse om hvor mye det vil komme på? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian2K Skrevet Juli 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 Hei!Jeg har en Volvo 940SE, 94 mod. Har planer om å bytte panser, men regner ikke med å finne et i lik farge (vinrødt) Det jeg lurer på er om noen vet hvor mye det vil koste å lakkere panseret? Skal også kjøpe en 850r vinge som kommer ferdig-grunnet, noen som har en anelse om hvor mye det vil komme på? :) Skal du ha det proft så blir det nok et par lapper ja :P tipper 2-3 kanskje 4 lapper for alt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verksmestern Skrevet Juli 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 (endret) Kan gi ett eksempel på lakk av panser. Tar utgangspunkt i en Audi 80 jeg har taksert, men lakkarealet er langt på vei det samme som på din bil. Perioder: 357 Flate: 153 Gammel flate (ny flate er billigere å lakke) Starttid 123 (lavere starttid på løse plastdetaljer) Lakkmateriell: 1910,- Lakkarbeid: 5116,- Tot: 7026,- Sum tot inkl mva: 8783,- Dette er utregnet med følgende timepriser: Lakkarbeid: 1066 Lakkmateriale: 398 Veldig vanskelig spørsmål å gi ett godt svar på, da dette kan variere fra verksted til verksted, og hvor i Norge du befinner deg. Merkeverksteder og større karosseriverksteder som befinner seg i samme område holder stort sett like priser uten allt for store variasjoner. Endret Juli 27, 2012 av Verksmestern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Juli 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 Kan gi ett eksempel på lakk av panser.Tar utgangspunkt i en Audi 80 jeg har taksert, men lakkarealet er langt på vei det samme som på din bil. Perioder: 357 Flate: 153 Gammel flate (ny flate er billigere å lakke) Startid 123 (lavere startid på løse plastdetaljer) Lakkmateriell: 1910,- Lakkarbeid: 5116,- Tot: 7026,- Sum tot inkl mva: 8783,- Dette er utregnet med følgende timepriser: Lakkarbeid: 1066 Lakkmateriale: 398 Veldig vanskelig spørsmål å gi ett godt svar på, da dette er stedsbetinget og kan variere fra verksted til verksted, og hvor i Norge du befinner deg. Merkeverksteder og større karosseriverksteder, som befinner seg i samme område holder stort sett like priser uten allt for store variasjoner. Syke prisen da! Samme som jeg må betale for hellakering jo.. å det inkl lett rust reprasjon. damndamn Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verksmestern Skrevet Juli 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 (endret) Da er du heldig som får en så billig lakkering. :) De større verkstedene i området vi driver (møre og romsdal), ligger rundt 1000+- når det kommer til timepriser. Vi som retter biler for forsikringsselskapene bruker DBS takseringsystem, noe som hjelper på å gi mindre variasjon mellom de forskjellige verkstedene. Endret Juli 27, 2012 av Verksmestern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snappegutten Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Takker for svar :) Da skal jeg ta turen ned å høre med Vestfold Autolakk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet August 3, 2012 Rapporter Share Skrevet August 3, 2012 Takker for svar :) Da skal jeg ta turen ned å høre med Vestfold Autolakk! dettte kan ordnes for 2000kr om du tar den jobben privat,både vinge og panser Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 3, 2012 Rapporter Share Skrevet August 3, 2012 Syke prisen da! Samme som jeg må betale for hellakering jo.. å det inkl lett rust reprasjon. damndamn 9000 for en hellakkering? Hellakkering av min cadillac kom på 60000 kr og da demonterte og monterte jeg alle delene selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet August 3, 2012 Rapporter Share Skrevet August 3, 2012 8000kr for hellakkering av en golf stv. Usikker på pris jeg får på polo 3dr. Men blir ikke dyrere ihvertfall + på polo så tar jeg rusta selv å begynner fin pussinga selv. Da gjenstår det minst mulig retting å pussing for lakkerer. Så skal forhøre meg om pris hos han senere :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg