GolfSport88 Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Hei! Har problem med cupeviften i min golf 2. Problemet er at viften bare fungerer i trinn 3, ikke trinn 1 og 2 :( kan dette være at selve konsollen med temperaturjustering og vifteregulering er gåen? Joachim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Hadde nøyaktig samme problem på en Vento jeg hadde. Der var det viftereguleringa som var defekt. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Okey :) Hvor er den plasert? Hvor kjøpte du ny fra? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Jeg bytta hele konsollet. Kjøpte på hoggern :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Okey :) Er det konsollen bak selve det panelet med justering av varme og viftestyrke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 På Vento'en var det det ja. Var noen skruer og deksler som måtte av. Når dette var av og wire'ne til viftestyringa var tatt av, kunne jeg ta ut hele "enheten". Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Okey, skal sjekke ut dette imorgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg