jonnern82 Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Noen som kan svare meg på hva som har skjedd med mine kjære felger? Fått noen hvite misfarginger.. Og enda viktigere, noen som vet hva man kan gjøre med det? Mvh. Jon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Fuktigheit som har kommet under klarlakken. Du må vel til med ein skikkelig oppussing for at det skal bli bra. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnern82 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Takk for svar! Skikkelig oppussing, innebærer det at dette ikke er noe jeg kan fikse selv? Altså levere inn til kyndige? Jon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 hvor gamle er de? Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnern82 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Felgene er ca 3 år gamle tror jeg. Kjøpte bilen brukt og de fulgte med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 salt? eiring? hadde sånt på noen gamle vinterfelger. trodde det var vegsalt som reagerte med aluminium. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 svaret står vel i seterkoppen.. sharif's. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg