quattrocoo Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Hei. Har et aldri så lite duggeproblem i bilen min. Dette gjelder en A4 B5 1997 modell uten klimaanlegg. Altså vanlig varmeapparat uten AC. Ved nedbør så dugger rutene noe så forjævlig, selv når bare jeg sitter i bilen. Med flere en 2 pers i bilen er den umulig å kjøre i regnvær. Selv med vifte durende på fullt så dugger det. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? Noen filtre jeg kunne byttet ut? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Kan prøve og bytte kupefilteret. Men høres ut som du har en vannlekasje en plass. Sjekk under tepper etc etter fukt. Har du en søt lukt i fra varmeapparatet? For det værst tenkelige er at det lekker i fra varmeregisteret. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 (endret) Huff, ikke si vannlekkasje.. :p Skal sjekke. Nei, ikke spesielt søt lukt. Edit: Er ikke bløtt i gulvet bak eller passasjerside. Men på førersiden er det ganske bløtt under gulvmatta.. Endret Juli 23, 2012 av quattrocoo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Da bør du sjekke dreneringen osv.. Finnes endel tråder rundt dette.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/285995-audi-a4-stv-1997-1-8-turbo-vatt-pa-forerside-og-bak.html Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 bilen din er nokk rett og slett bare ikke tett , sjekk rundt frontvinduet og eventuelt takluka om du har de , kan og ver drenering på dører eller pakningene på dørene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Takk for svar, må nok sjekke ut diverse dreneringer i morgen den dag da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg