mondeo4x4 Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 90 corrado G60 delebil Har en komplett Corrado G60 stående i kjelleren. (-batteri og hjul) bilen bærer preg av å ha vore ungdomsbil og er ikke pen. Selges derfor som delebil. litt overflate rust under vingen. Motoren går bra. men har ikke sjekket tilstand på glader eller annet. Hadde egentlig tenkt å bruke motoren her til en Golf II syncro, men har en del 1.8T alternativer i kjellereren. Bilder? kom heller og se på den, før du byr... Evt send pm eller melding så tar jeg bilder av det som evt er vesentlig for kjøper. selges for vrakpant + en liten slant for motor. (6000 for eks) Har også en 89 golf syncro 4dørs stående i kjelleren. Denne er strippet ned, og dempematter er skrapt ut. Understellet står på, men ellers er ALT strippet av bilen. (greit for å se tilstand på bil, og unik mulighet for den som evt skal ha et oppussingsobjekt) Har pappirer for 150HK på karossen, fra møller, og et par 1.8T motorer i ymse stand, M02 girkasse, orginal girkasse skjermbreddere osv osv. Bilen er vel helt komplett foruten orginalmotor, (måtte klippe 3 ledninger når jeg tok ut ledningsnett, men mener iallefall 2 var alarmen. manglet et eller annet deksel innv, ellers helt komplett. EU ok i oktober, Skiltene står på bilen. Bilde? kom og se hva det er Denne må¨ikke selges, men har bruk for plassen til et annet prosjekt. 2 STK : US Amps XT4000D 4000 watt mono amplifier is a true 1 ohm stable amp. 2000 pr stk. 1 STK cerwin Vega XL12D følger med en forsterker for en 500lapp mvh frode 90808648 Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 har du bremsene framme til bilen din bremse kalipterene å bremseskiver ???? er ikke dei 4x 100 mitt tlf er 94213528 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg