rotto41 Skrevet Juli 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2012 eg lurte på en ting. speedometert mitt funker funker ikke, kommer å går når da vill. eg har byttet føleren bak på klokken. km standen teller uten at km/t kommer. noen som har eit forslag hva eg kan gjøre? eg har en volvo 940 91 model stv. er da noen som har et speedometer til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juli 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2012 Kan være jordingsfeil. Eller så kan det være ødelagt "printplate" i instrumentpanelet. Anbefaler å kjøpe et brukt. De fleste bilopphuggere har disse. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsge1978 Skrevet August 18, 2012 Rapporter Share Skrevet August 18, 2012 Har akkurat frisket opp loddingene på printplaten på mitt instrumentpanel... Hadde problemer med at div lys datt ut.. Leste et innlegg på turbobricks.com om dårlige loddinger på printplate som kan føre til slike kontaktfeil i div målere og lys..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg